


Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine PROW SHOP (v nadaljevanju: spletna trgovina) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Splošni pogoji urejajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnikov ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Spletno trgovino PROW SHOP upravlja:
PROW SHOP d.o.o.
Naslov: Pod Kostanji 8, 1218 Komenda, Slovenija
Matična številka: 7380615000
Davčna št.: 42499402
TRR: SI56 0700 0000 4659 873 (GB d.d., Kranj)
Podjetje se zavezuje varovati osebne podatke uporabnikov v skladu z GDPR in jih ne posredovati tretjim osebam brez privolitve uporabnika.
Podjetje PROW SHOP d.o.o. se zavezuje, da bo spoštovalo zasebnost uporabnikov in njihovih osebnih podatkov ne bo posredovala tretjim osebam brez privolitve uporabnika.
Vse cene artiklov navedene v spletni trgovini vsebujejo DDV, ki je prikazan na prejetem računu in ne vključujejo stroškov dostave. Pridržujemo si pravico za spremembo cen brez predhodnih obvestil in pojasnil.
Izbira izdelkov
Pred oddajo naročila je na spletni trgovini potrebno izbrati željene izdelke. To storite tako, da v pogledu posameznega izdelka kliknete na gumb ‘V košarico’.
Potrditev košarice oz. povzetek naročila
Po ustrezno izbranih izdelkih se premaknete na stran košarice oz. blagajne (povezava na stran: https://www.prowshop.si/cart). Tukaj lahko ponovno pregledate vaše izbrane izdelke ter jim ustrezno spremenite količino, dodate nove izdelke ali jih odstranite iz košarice.
Prijava
V tem koraku nakupa se je potrebno prijaviti ter oddati osebne podatke. Oddaja osebnih podatkov je namenjena zgolj dostavi in je v skladu z GDPR. Nakup lahko opravite kot gost (hitri nakup, brez nadaljnjega shranjevanja podatkov) ali pa se registrirate ter nakup opravite skozi postopek registracije.
Naslov
Pri izbiri naslova določite vaš željeni naslov dostave. Naslov dostave je lahko drugačen od vašega osebnega naslova – v tem primeru torej izbrane izdelke pošljemo na izbrani naslov.
Dostava
Naročila dostavlja Pošta Slovenije.
Plačilo
Izberete željeno plačilno metodo: plačilne kartice, Paypal ali po predračunu.
Pregled naročila
Zadnji korak je namenjen končnemu preverjanju ter končni potrditvi vašega naročila. S klikom na gumb se strinjate z oddanim naročilom ter pogoji poslovanja ter dokončno potrdite vaš nakup.
Naročilo v čakalni vrsti
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
Naročilo potrjeno in odpremljeno
Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko ali prek sporočenega elektronskega naslova.
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem z elektronskim sporočilom obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Ponudnik kupcu skupaj z naročenimi izdelki izda tudi račun z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj Račun).
Ponudnik bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku.
Standardna dostava je brezplačna, če je dosežena minimalna vrednost naročila v višini 69 €. V nasprotnem primeru se obračuna strošek dostave, ki se izračuna glede na težo pošiljke.
| teža | cena dostave |
| do 2 kg | 3,99 € |
| nad 2 kg do 5 kg | 4,99 € |
| nad 5 kg do 10 kg | 5,99 € |
| nad 10 kg do 15 kg | 6,99 € |
| nad 15 kg do 20 kg | 7,99 € |
| nad 20 kg do 25 kg | 8,99 € |
| nad 25 kg | 9,99 € |
Pogodbeni partner ponudnika za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.
Dobavni rok je viden ob izdelku, ki ga naročate (približno 3 do 5 dni). Če je artikel na zalogi, ga odpremimo že naslednji dan.
Potrošnik lahko v 14 dneh od dneva prejema blaga (t.j. ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik) prodajalcu pisno sporoči, da odstopa od pogodbe/naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, neuporabljeno, čisto in v originalni embalaži.
Potrošnik svojo pravico do odstopa od pogodbe sporoči tako, da izpolni in pošlje po elektronski pošti na naslov info@prowshop.si obrazec »Obvestilo o odstopu od pogodbe/naročila« ali poda nedvoumno izjavo o odstopu od pogodbe po elektronski pošti na naslov info@prowshop.si.
Edini strošek, ki potrošnika bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe/naročila, je strošek vračila blaga. Prodajalec bo potrošniku nemudoma potrdil prejem obvestila o odstopu od pogodbe/naročila prek elektronskega sporočila na naslov, ki ga bo potrošnik navedel v obrazcu oz. izjavi.
V primeru odstopa od pogodbe/naročila prodajalec nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe/naročila vrne vsa prejeta plačila, pri čemer lahko prodajalec zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega izdelka ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je izdelek poslal nazaj. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik.
V skladu s 135. členom ZVPot-1 potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe/naročila za naslednje vrste blaga:
Jamčevalne zahtevke, ki jih ima kupec-potrošnik na voljo, podrobneje ureja ZVPot-1.
Kupec je dolžan takoj, ko je mogoče, pregledati blago, ugotoviti morebitne napake oz. neskladnosti in jih zabeležiti.
Kupec je dolžan o napakah oz. neskladnostih prodajalca obvestiti najkasneje v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost odkrita.
Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.
Kupec mora prodajalca o morebitni neskladnosti obvestiti na naslov info@prowshop.si. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. V primeru, da je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika. Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.
V primeru neskladnosti blaga je kupec, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:
Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti in ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje. Rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni.
Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe/naročila, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Kadar potrošnik v skladu s tretjim odstavkom 83. člena ZVPot-1 zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine. V zvezi z vračilom kupnine se smiselno upoštevajo določila Pravica do odstopa od pogodbe/naročila.
Del teh splošnih pogojev poslovanja spletne trgovine je tudi politika varovanja osebnih podatkov, ki je dostopna tukaj.
Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožbo lahko uporabniki pošljejo na e-mail info@prowshop.si ali po klasični pošti na naslov: PROW SHOP d.o.o. Pod kostanji 8, Poslovna cona Žeje pri Komendi, 1218 Komenda. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje PROW SHOP d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si podjetje PROW SHOP d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi podjetjePROW SHOP d.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje PROW SHOP d.o.o, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Platforma je na voljo potrošnikom na: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Komenda, 1. 12. 2025