


Potrošnik lahko v 14 dneh od dneva prejema blaga (t.j. ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik) prodajalcu pisno sporoči, da odstopa od pogodbe/naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, neuporabljeno, čisto in v originalni embalaži.
Potrošnik svojo pravico do odstopa od pogodbe sporoči tako, da izpolni in pošlje po elektronski pošti na naslov info@prowshop.si obrazec »Obvestilo o odstopu od pogodbe/naročila« (PDF obrazec) ali poda nedvoumno izjavo o odstopu od pogodbe po elektronski pošti na naslov info@prowshop.si.
Edini strošek, ki potrošnika bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe/naročila, je strošek vračila blaga. Prodajalec bo potrošniku nemudoma potrdil prejem obvestila o odstopu od pogodbe/naročila prek elektronskega sporočila na naslov, ki ga bo potrošnik navedel v obrazcu oz. izjavi.
V primeru odstopa od pogodbe/naročila prodajalec nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe/naročila vrne vsa prejeta plačila, pri čemer lahko prodajalec zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega izdelka ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je izdelek poslal nazaj. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik.
V skladu s 135. členom ZVPot-1 potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe/naročila za naslednje vrste blaga:
Jamčevalne zahtevke, ki jih ima kupec-potrošnik na voljo, podrobneje ureja ZVPot-1.
Kupec je dolžan takoj, ko je mogoče, pregledati blago, ugotoviti morebitne napake oz. neskladnosti in jih zabeležiti.
Kupec je dolžan o napakah oz. neskladnostih prodajalca obvestiti najkasneje v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost odkrita.
Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.
Kupec mora prodajalca o morebitni neskladnosti obvestiti na naslov info@prowshop.si. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. V primeru, da je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika. Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.
V primeru neskladnosti blaga je kupec, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:
Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti in ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje. Rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni.
Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
Potrošnik lahko odstopi od prodajne pogodbe/naročila in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.
Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe/naročila, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Kadar potrošnik v skladu s tretjim odstavkom 83. člena ZVPot-1 zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine. V zvezi z vračilom kupnine se smiselno upoštevajo določila Pravica do odstopa od pogodbe/naročila.